מבט ברגל על ​​ה- Yeezy 700 V3 “Arzareth”

זהו. אחרי חודשים של המתנה, סוף סוף סוף Yeezy 700 V3 “Arzareth” כאן. הושיט את אחד מהשחרורים של Yeezy Hyezy של כל השנה, אנו מביטים כעת במבט מהיר ברגל רגע לפני שהם משיקים ב -29 באוגוסט!

לקיחת הנוסחה המנצחת של “אזל” ובנייתו, “ארזרת” כוללת אסתטיקה עתידנית במיוחד שהיא באמת ייחודית. עם בסיס Primeknit כחול נועז, כלוב RPU מט עוטף את כל החלק העליון. לא רק שזה מספק תמיכה ויציבות מובילה בתעשייה, הוא זוהר גם בחושך, כלומר אתה יכול להתגבר מתי שאתה רוצה, בכל מקום שאתה רוצה.

תמונה דרך Yankeekicks

תמונה דרך Yankeekicks

תמונה דרך Yankeekicks
לוח גומי U-גומי מעטר את קופסת הבוהן ממש כמו שני הדורות הקודמים של Yeezy 700, ומטה למטה, תמצאו סולית בינונית מלוטשת במיוחד שמושדרת בקצף אווה לנוחות וריפוד שנמצא ברמה אחרת. עם גורם צורה מפותל, זה באמת מזכיר לנו את היחידה שנמצאה ב- Yeezy Boost 380.

עיגול הכל כבוי הוא מדרגה חיצונית מתחת לרגליים שנמצאת בגוון צהוב רך, ומסיימת את נעל אדידס האולטרה היפית.

מה אין לאהוב באדידס Yeezy 700 V3 “Arzareth”? צונחים בגדלים משפחתיים מלאים ב -29 באוגוסט, וודאו שאתם עוקבים אחר @ThesolesUpplier ו- @Thesolerestocks בטוויטר לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלכם להתמודד! תן לנו לדעת אם תלך על אלה, ובזמן שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להביט מקרוב על Yeezy Boost 380 “Onyx”!

תמונה דרך Yankeekicks

תמונה דרך Yankeekicks

תמונה דרך Yankeekicks