האם שוק הסניקרס רווי יתר על המידה?

זה לא טריק ששוק הסניקרס הוא מיקום עסוק ביותר עכשיו. יש הרבה יותר הייפ מאי פעם סביב השוק, כמו גם צרכנים טריים נמשכים לכדור עם כל שחרור חדש. אמנם שותפויות היו כאשר התרחשות חריגה שהייתה זקוקה לזמן גדול כמו גם מאמץ משתי המפלגות, אך כעת נראה כי כל נעלי ספורט אחרות לפגוע במדפים הוא פרויקט שיתופי. כמובן שיש שתי שיטות לבחון את המצב; נעלי ספורט זמינות הרבה יותר מתמיד, מה שלא יכול להיות דבר גרוע, אולם הפוריסטים בקרב ארה”ב טוענים כי הרוויה הזו הורגת לאט לאט את תרבות הסניקרס.

לפני שהרשת החברתית סערה עשתה את ניהול העולם, איסוף נעלי ספורט היה אובססיה די נדירה כמו גם במפתח נמוך. ביום זה כמו גם גיל, בעוד שרבים אינם “ראשי נעלי ספורט” בהגדרה, קיום עניין בהנעלה הוא אופייני ביותר בקרב בני המילניום כמו גם gen-z. אנו נמצאים כאן היום כדי להעריך בדיוק עד כמה ענק בועת הסניקרס יכולה בסופו של דבר להיות לפני שהיא מתפרצת, כשאנחנו מביטים לאחור על כמה נתונים סטטיסטיים מהחודש הקודם.

תמונה דרך der_alex_07
כמה זוגות רבים באמת משחררים בחודש?

כאן בספק היחיד אנו בר מזל מספיק בכדי שנוכל לעקוב אחר כל שחרור נעלי ספורט בודד שקורה, אחרי הכל, זה כל הרעיון של האתר שלנו! דאגה אחת שקפצה בראש תוך חיבור חתיכת Op-ed זה בדיוק עד כמה נעלי ספורט רבות באמת משחררות בחודש אחד? ערכנו ביקורת של החודש הקודם (ספטמבר 2021) בעת ההלחנה, כמו גם עוסקים בהבנה כי שוחררו 58 זוגות של נעלי ספורט במהדורה מוגבלת לאורך החודש. נתון זה אפילו לא כולל זוגות שחרור כלליים כמו גם ראוי לציין כי 30 מתוך 58 המהדורות הללו היו שיתופי פעולה.

אם היית מנסה כמו גם להתעדכן בכל המהדורות הללו, זו תהיה משימה ענקית לחלוטין, כאשר בערך שני שחרורים מוגבלים מציגים כל יום בחודש. בשנים שחלפו זה לא היה נדיר שאספני הסניקרס ינסו לנסות כמו גם לשים את היד על כל מהדורה בודדת, מה שמפיק ביעילות אוסף ארכיב. בעבר, זו הייתה משימה בר השגה לחלוטין בגלל בדיוק עד כמה הושווה כמות המהדורות בקנה מידה.

תמונה דרך RepGod888
כמה יעלה הכל?

מלבד הקשיים הלוגיסטיים של לנסות לקצין המשטרה 58 זוגות בחודש (מי אפילו זוכה בהגרלות, נכון?), זה מזעזע להאמין בדיוק כמה זה באמת יביא אם מישהו היה מנסה לעמוד בשוק. עלויות הקמעונאות של נעלי הספורט עלו בהתמדה לאורך כל השנים ככל שהביקוש גדל, כאשר ה- AJ1 קמעונו כעת ב -145 פאונד, נייקי דאנקס במחיר של 90 ליש”ט, כמו גם Yeezy Live 700 של 700 ישיבה ב -210 פאונד. במילים כאלה, נעלי ספורט בהחלט אינן זולות, כמו גם להיות סניקרס זו תחביב יקר, כולנו נאבקנו לאמת את זה לעצמנו לפעמים.

אם מישהו היה מטפל איכשהו כדי לשים יד על כל 58 הזוגות מהחודש שעבר, העלויות הקמעונאיות (למעט דמי משלוח) היו מסתכמות בסכום המזעזע של 7,450 ליש”ט. כעת אנו יכולים רק להניח שזה הרבה מעל ההכנסה החודשית הטיפוסית עבור אנשים רבים. ראשי נעלי ספורט ביום זה כמו גם הגיל נאלצים בסופו של דבר להיות הרבה יותר כמו הרבה יותר “סלקטיביים” עם הרכישות שלהם, מכיוון שיש כמה שחרורים רבים לבחירה כמו גם כסף (למרבה הצער) אינו אינסופי ו

תמונה דרך חנות הרגל
איך זה משפיע על הסצנה?

כעת זרם זה של מדריך הכושר משחרר בכל חודש בודד, בהחלט השפיע על הסצינה. מהדורה מוגבלת מציגה שהיו כאשר הם נחשקים מאוד בקרב האוהבים, כמו גם מעטים כמו גם, בין הם כיום דבר שבשגרה, אשר בתורו מסלק כמה מהקסם לאלה שעומדים בסצינה זמן מה. בדומה ללהקה “מכירת אאוט” כאשר בסופו של דבר היו מפורסמים, מספרים רבים של Sneakers של OG הופכים כעת את גבם לשוק הנעלה שכן הוא מתעלה עוד יותר לתרבות המיינסטרים.

עם זאת, ישנם דברים גדולים לקחת מהשינוי הזה. נעלי ספורט זמינות כעת הרבה יותר מתמיד, מה שמציג בסיס מעריצים חדש לגמרי לתענוג התחושה הרשתית הזו. שחרור הנעלה בחום גבוה משחרר בעבר לקח חודשים של מחקר, והבין את האנשים הטובים ביותר כמו גם עבודה עיקרית. הנפח העצום של השחרורים בימינו מרמז שגם אם לא התמודדה כדי לשים את היד על הסניקר הזה שמכירה מחדש תמורת 1000 ליש”ט (טרוויס מי?), סביר להניח שתאסוף משהו אחר כדי להרדים את כאב של ה- L די זמן קצר אחר כך.

תמונה דרך Yankeekicks
מה השלב הבא?

תהינו לעתים קרובות אם צמיחת שוק הסניקרס תמשיך באותה מסלול בדיוק הרבה יותר זמן, ובכל זאת המציאות היא שקשה לדעת. אין ספק שהסצנה גדולה יותר ממה שאי פעם הייתהה, כאשר צרכנים חדשים מצטרפים כל יום ויום. בשנת 2021 נעלי ספורט הם ככל הנראה חלק גדול מהתרבות הבולטת, כאשר כל פרסום אופנה גדול או שקע מדיה כוכבים נוגע בשוק בשלב זה או אחר. לא משנה מה יקרה, בספק היחיד אנחנו ממש כאן בשביל זה.

בין אם אתה מקצוען מנוסה של נעלי ספורט או חדש לחלוטין במשחק, אנו דואגים להראות קבלת פנים חמה לכל מי שחולק את ההתלהבות שלנו לנעלי ספורט. אתה יכול לגלות את כל מה שאתה דרישה להבין לגבי המהדורות האחרונות, כמו גם היכן לקצין המשטרה שלהם הכי טוב כאן, לכן הקפד לשמור עליו נעול באתר שלנו לכל צרכי הנעלה היומיומיים שלך!

תמונה דרך RepGod888