ה- Air Jordan 1 Zoom “Green Green” צונח בחודש הבא

לאחר כמעט שלושה חודשים של המתנה, אייר ג’ורדן 1 הצפוי “זום” “זעם” יש סוף סוף תאריך שחרור … כמו גם זה הרבה יותר מוקדם ממה שחשבנו בעבר! ההמשך, שהסתדר ב”כחול המרוץ “שנחת בחודש דצמבר, בטוח יהפוך את Sneakerheads ידידותי לסביבה עם קנאה.

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888
כשהוא לוקח מוטיבציה מ”ברוט “של נייקי SB דאנק” BRUT “משנת 2007,” Green Green “מתהדר בעיר זמש שעירי ידידותי לסביבה עם שכבות עור שחורות מובחרות הכוללות לאורך כל הדרך. תגיות “זום” מחננות את הלשון כמו גם קרסול לרוחב, כמו גם למטה למטה, מדרס האמצע האווירי מרופד בסוליה חיצונית שקופה לקפואה לאסתטיקה מרתקת עוד יותר.

כמובן, איננו יכולים לדבר על AJ1 זה מבלי לדון בנייקי סוווש הססגונית המחליקה לאורך הפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים. נוצץ בגוונים שונים תלוי בדיוק איך כמו גם איפה אתה מסתכל על זה, זו נעל שבטוח תסובב ראשים בין אם אתה על המגרש או מחוץ אליו.

צפוי להציג ב -20 ביוני בנייקי כמו גם לבחור קמעונאים, נייקי אייר ג’ורדן 1 זום גבוה “זעם ירוק” הוא שוטר חובה, אז וודא שאתה נשאר מעודכן אצל הספק היחיד אם אתה רוצה זוג! בזמן שאתה כאן, השמועה על אייר ג’ורדן 1 “אפור טבעי” משנת 1985 משחררת מחדש!

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888