ה- X Nike Blazer Blazer Low “Black” הוא כמו חללית לרגליך

אמרנו את זה בעבר, ואנחנו נאמר את זה שוב: ה- X Nike Blazer Low חייב להיות חייב להיות נעלי הספורט הכי מטורפות של וירג’יל אבלו שיצרו אי פעם. לקיחת הבלייזר האייקוני ופירוק זה לחלוטין במידה הגבוהה ביותר, התוצאה היא כמו חללית לרגליך – וכעת אנו מקבלים את המראה הכי מפורט שלנו!

התלהבות מאוד מאוד מהדומה המקורית שהדלפה בתחילת השנה שעברה, ההופעה של Off-White על ה- Blazer Low מעוצבת מעור שחור חלק עם סדרה של חתכים מפוצצים לאורך, כמו כמו כן- לבן x אייר ג’ורדן 5 “שחור”. שומרי בוץ בדים עוטפים את כל הנעל, ואילו מערכת השרוך ​​הכפולה מחליקה היישר משיתוף הפעולה של דונק של Abloh.

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד

נייקי סוווש יורה על פני הרוחב והמדיאלים, וכמובן, אתה לא יכול לדבר על הנעל הזו בלי להזכיר את מדרס הביניים הפרוע. בעוד שחזית היחידה נשמרה די אמיתית, הגב כולל אמצעי מניעה מטורף שמודג עם מערכת ריפוד כחולה וירוקה. אמנם איננו בטוחים מאיפה נובע התכונה האוונגרדית הזו, אך היא אכן דומה בביטול לטרה הומארה של ACG, שלמה עם הכתום הכתום.

במקור אמור לרדת בקצה הזנב של 2021, ה- X Nike Blazer Blazer Low “Black” ישיק כעת מתישהו בשנת 2022 לצד “הלבן”. תן לנו לדעת מה אתה חושב על הפרויקט האחרון של Swoosh של וירג’יל, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להביט במבט הראשון שלך על חיל האוויר של Nike Off-White 1 Mid “White”!

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד