ה- New Balance XC-72 “השנה החדשה הסינית” חוגג את שנת הנמר

2022 בדיוק התחיל, וכבר ראינו מספר גדול של מהדורות הנעלה שללא ספק הנחשקות לאספנים רבים. רבים מההנפקות בהרכב לא מתאימים רק לאביב ולקיץ, אלא גם לאירועים שנתיים כמו ה- New Balance XC-72 “השנה החדשה הסינית”, החוגגת את לוח השנה הירחי המסורתי של סין. יש לנו מבט מקרוב על הצמד כאן, אז המשך לקרוא כדי לגלות יותר על התכונות הבולטות שלו.

ענקית הנעלה של בוסטון לוקחת את סימן גלגל המזלות הסיני השנה: שנת הנמר. מעקב ועד ראש, צללית ה- XC-72 הרטרו-עיצובית מציגה ערכת צבעים עם פס נמר אדום ושחור ייחודי על כרטיסיות העקב ורצועה יחידה שמתחילה מאזור הבוהן ונוסעים למטה מתחת לגורם המחוספס לאורך כל הדרך לאורך כל הדרך לאורך כל הדרך כל הדרך. עד הסוף.

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

ראה עוד

המקבילים הם בשחור, עם סמלי לוגו מנוגדים “n” בלוחות עקב לבנים וגומי בצהוב חרדל. פרטי מיתוג קלאסיים של NB על הלשון ומדרסים משלימים את העיצוב החגיגי.

על פי הדיווחים, New Balance XC-72 “השנה החדשה הסינית” נופלת בניו איזון ב- 28 בינואר, אך הקפידו להישאר נעולים ממש כאן אצל הספק היחיד כדי להקדים את עדכוני האיזון החדשים האחרונים. בחדשות דומות, משטחי ה- New Balance 2002R בארבעה צבעים חדשים של פרימיום.

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות איזון חדש
Int’l Shipping

ראה עוד

Uncategorized